Technické služby

Moderní servis není pouze člověk s kufříkem nářadí, který přichází spravit co je rozbité. V našem konceptu začíná servis zákazníkům ještě před obdržením objednávky. Zásobením zákazníků velmi obšírnou informací o výrobku a srozumitelnou nabídkou, nabídnutím zkušeností a rad lidí, kteří znají nejen své výrobky, ale také nemocniční prostředí, kde se tyto výrobky používají.

Ve chvíli, kdy je výrobek dodaný a instalovaný na místě určení, vynaložíme veškerý potřebný čas, abychom se přesvědčili, že uživatelé jsou plně seznámeni s obsluhou přístroje a procedurami spojenými s čistěním a údržbou. Samozřejmě jsme k dispozici zákazníkům v případě potřeby nepřetržitě celých 24 hod.

Dartin nabízí smlouvy na pokrytí potřeb údržby a servisu. Podpis takovéto smlouvy s námi dává uživateli jistotu, že jeho přístroje jsou prohlíženy a udržovány podle předem dohodnutých intervalů a v souladu s platnou legislativou. Servisní technici firmy Dartin vždy po každé údržbě provádí a dokumentují kontrolu elektrické bezpečnosti, tedy zajistí, že zařízení je bezpečné pro pacienta i pro obsluhu.

Montážní listy a protokoly BTK zůstávají uloženy v našem informačním systému, včetně kompletní servisní historie každého přístroje. Všechny naše činnosti, jak obchodního tak servisního charakteru, jsou předmětem systému řízení kvality v souladu s aktuální legislativou EU a České republiky.

Dodávky materiálu

V našem skladu máme běžně přes 3000 položek. Patří mezi ně náhradní díly pro naše současné i historické zdravotnické prostředky a spotřební materiál pro tyto výrobky. Naším cílem je objednávky odeslat do 24 hodin od přijetí, což se nám prakticky vždy daří. Pokud je to naléhavé, můžeme vyexpedovat zboží kurýrní službou ještě tentýž den.